Posty

Domowa siłownia - jak wyposażyć ?

Obraz
 Domowa siłownia - jak wyposażyć ?  Trening siłowy to podstawa jeśli chcemy zbudować sportową sylwetkę. Oczywiście najważniejsza jest dieta  ale o treningu również powinniśmy pamiętać. Trzy filary zdrowej sylwetki czyli dieta + trening + regeneracja to klucz do sukcesu. W tym wpisie skupimy się na treningu, a właściwie miejscu do trenowania.  Bardzo dużo osób po okresie pandemii wybrało treningi w domu. Okazało się, że można wyposażyć sobie pomieszczenie w kilka podstawowych sprzętów i stworzyć domową siłownię .  Jakie podstawowe rzeczy powinny się znaleźć na naszej domowej siłowni ?  Drążek do podciągania - moim zdaniem to podstawowy sprzęt do ćwiczeń, który zajmuje mało miejsca, a daje spore możliwości jeśli chodzi o trening siłowy. Możemy dzięki niemu trenować zarówno mięsnie pleców jak i barków, bicepsów czy brzucha. Jeśli ktoś nie ma możliwości montażu do ściany czy sufitu to może zdecydować się na drążek rozporowy .  Uchwyty do pompek - to drugi sprzęt, który zajmuje mało miejs

Jak zrobić formę na lato ?

Obraz
 Jak zrobić formę na lato ?  Lato zbliża się wielkimi krokami dlatego, jeśli myślisz o formie na lato to masz ostatni dzwonek. Oczywiście jeśli masz 20 kg nadwagi to raczej nie uda się w tym sezonie ale jeśli masz nadprogramowe 4-5 kg to jest jeszcze czas.  Jesteś w stanie spokojnie zrzucić taką nadwagę w dwa miesiące. 2 kg miesięcznie to taki optymalny wynik.  Co należało by zrobić by zdążyć do lata ?  Dieta + aktywność to podstawa. Powinieneś zacząć praktycznie od jutra, a jest duża szansa, że zdążysz.  Jak powinna wyglądać taka dieta/ jadłospis ?  Powinna cechować się : - ujemny bilans kaloryczny ( deficyt kaloryczny ) - bogata w białko - warzywa powinny znaleźć się w większości posiłków - dieta powinna być zbilansowana Do tego obowiązkowo aktywność fizyczna. Najlepiej trening cardio połączony z treningiem siłowym. - trening siłowy 3 razy w tygodniu - trening cardio 2 razy w tygodniu Jeżeli będziesz stosować się tych zasad to powinno się udać zrobić formę na lato.   Jak zrobić for

Fabryka Siły w 2022 moja nowa opinia i co się zmieniło ?

Obraz
 Fabryka Siły w 2022 moja nowa opinia i co się zmieniło ?  Pierwszy raz na temat Fabryki Siły pisałem Wam na blogu w 2019 roku. Ten archiwalny wpis możecie zobaczyć tutaj . Od tamtego czasu trochę się u mnie działo, ale cały czas starałem się zdrowo odżywiać i uprawiać sport. Miałem kilka powrotów do diety z Fabryki Siły (głównie w okresach poświątecznych , karnawałowych). Z reguły wracałem na dietę kiedy przybrało mi się dodatkowe 2-3 kg. Wtedy wlatywała miesięczna redukcja i wszystko wracało do normy.  Dlaczego musiałem wracać do diety Fabryki Siły  ?  Dlatego, że świadomie odpuszczałem. Bywały okresy, że nie chciało mi się pilnować zdrowej michy i odpuszczałem treningi. Czasami trwało to 2-3 miesiące. Robiłem to świadomie bo wiedziałem, że np na wiosnę zrobię sobie redukcję z dietą z Fabryki i wrócę do formy.  Żebyście mnie dobrze zrozumieli :) Nie było to jedzenie wszystkiego co popadnie tylko po prostu folgowanie sobie 2-3 razy w tygodniu. W weekendy jakieś imprezy itp. Wiedział

Fabryka Siły trening w domu - jak wygląda

Obraz
 Fabryka Siły trening w domu - jak wygląda  Styczeń to dobry okres na wprowadzenie zmian w swoim życiu. Bardzo wielu z nas rozpoczyna postanowienia noworoczne. W większości dotyczą one odchudzania czy zmiany nawyków żywieniowych. Jak wiadomo sukces osiągniemy jeżeli połączymy zdrowe odżywianie z aktywnością fizyczną. Jeżeli jesteś totalnie zielony w temacie i nie masz zbyt wiele sprzętu , a chcesz trenować to ten wpis jest dla Ciebie.  Szukasz skutecznej diety ? Odsyłam Cię do mojego wpisu o diecie z Fabryki Siły. Tutaj znajdziesz całą opinie. Wróćmy jednak do aktywności fizycznej. Na temat diety znajdziesz kilka wpisów na moim blogu więc dzisiaj nie będziemy tego poruszać.  Bardzo często osoby początkujące wstydzą się wybrać na siłownię z różnych powodów. Niezależnie od tego jakie by nie były możesz zacząć od treningów w domu . Nawet jeżeli nie masz żadnego sprzętu. Fabryka Siły ułoży Ci plan treningowy bez sprzętu, który w połączeniu z dietą redukcyjną przyniesie oczekiwane efekty

Fabryka Siły - jedzenie - dieta redukcyjna

Obraz
 Fabryka Siły - jedzenie - dieta redukcyjna  Smaczne i dopasowane jedzenie to podstawa każdej diety redukcyjnej. Wiadomo, że dużo łatwiej będzie nam przestrzegać diety, która nam smakuje. Coś co będzie dla nas niesmaczne bardzo szybko przestanie nam sprawiać jakąkolwiek przyjemność. Dodatkowo istnieje duże prawdopodobieństwo, że po kilku dniach taka dieta zostanie przerwana. Kluczem do sukcesu jest to by nie męczyć się na redukcji tylko jeść posiłki ze smakiem. Mnie najbardziej przypadła do gustu dieta z Fabryki Siły i uważam, że jest to dobry wybór zarówno dla totalnie początkujących jak i dla średnio zaawansowanych.  Na temat mojej skutecznej redukcji z ich dietą pisałem już Wam dawno temu na blogu. Cały wpis o diecie z Fabryki Siły znajdziesz tutaj   Poniżej zdjęcie jakie efekty wypracowałem :)  Wracając do tematu wpisu czyli jedzenia na diecie redukcyjnej.  Fabryka Siły - jedzenie - dieta redukcyjna Bardzo dużym plusem ich diety jest to, że możesz w pewien sposób ja sobie spersonal

Śniadanie na diecie - Fabryka Siły

Obraz
 Śniadanie na diecie - Fabryka Siły  Dzisiaj zobaczycie jak może wyglądać przykładowe sniadanie na diecie z Fabryki Siły  . O samej diecie więcej możecie przeczytać  w tym wpisie na moim blogu. Zdecydowanie najlepszym wyborem jeśli chodzi o śniadanie na diecie jest omlet.  Dlaczego ?  Jest prosty w przygotowaniu  Dostarcza wszystkich makro składników (w zależności od dodatków) Możemy jeść go zarówno na słodko jak i na słono.  Szybko się go robi. Możemy zabrać go do pracy i odgrzać np w. mikrofali  Takie właśnie omlety i nie tylko możecie mieć będac na diecie z Fabryki Siły. Tak jak kiedyś Wam pisalem korzystanie z tej diety to dobry sposób na naukę zdrowych nawyków żywieniowych. Nauczycie się smacznie i zdrowo gotować, a przy okazji schudniecie :) Przyjemne z pożytecznym :)  Omlet jaglany z gruszką i rodzynkami 2 jajka  40 g płatków owsianych 120 g gruszka  40 g rodzynki  60 g jogurt naturalny  1 łyżka oliwy do smażenia   Całość posypana cynamonem. Jajka ubijamy razem z płatkami owsi

Pomysł na fit śniadanie

Obraz
 Pomysł na fit śniadanie  Dawno nie było żadnego przepisu dlatego dzisiaj efekt ostatnich kuchennych eksperymentów. Śniadania w formie takich miseczek należą do jednych z moich ulubionych. Inn przepis tego typu był kiedyś na blogu czyli - Barówkowo Bananowa Misa .   W przypadku tego przepisu pokusiłem się o wariację w postaci płatków śniadaniowych o smaku czekoladowym. Wiadomo jest to produkt dość wysoko przetworzony ale od czasu do czasu można się skusić. Wracajmy do naszej michy na fit śniadanie .  Składniki : Płatki Czekoladowe Choco Chico - 50 g Borówka amerykańska  - 70 g Winogrona - 70 g Jogurt Grecki naturalny - 200 g Masło orzechowe - 10 g (u mnie pasta orzechowa w tubce)  Makro i Kaloryczność  583 Kcal / Białko 16 / Węglowodany - 70 / Tłuszcze 26  Przygotowanie : Wszystko wrzucamy do michy i razem trochę mieszamy, a potem zajadamy :) Jeśli szukasz innych fajnych przepisów śniadaniowych zajrzyj na zaprzyjaźnionego bloga tutaj - śniadania na słodko