Fabryka Siły w 2022 moja nowa opinia i co się zmieniło ?

 Fabryka Siły w 2022 moja nowa opinia i co się zmieniło ? 

Pierwszy raz na temat Fabryki Siły pisałem Wam na blogu w 2019 roku. Ten archiwalny wpis możecie zobaczyć tutaj. Od tamtego czasu trochę się u mnie działo, ale cały czas starałem się zdrowo odżywiać i uprawiać sport. Miałem kilka powrotów do diety z Fabryki Siły (głównie w okresach poświątecznych , karnawałowych). Z reguły wracałem na dietę kiedy przybrało mi się dodatkowe 2-3 kg. Wtedy wlatywała miesięczna redukcja i wszystko wracało do normy. 

Dlaczego musiałem wracać do diety Fabryki Siły  ? 

Dlatego, że świadomie odpuszczałem. Bywały okresy, że nie chciało mi się pilnować zdrowej michy i odpuszczałem treningi. Czasami trwało to 2-3 miesiące. Robiłem to świadomie bo wiedziałem, że np na wiosnę zrobię sobie redukcję z dietą z Fabryki i wrócę do formy. 

Żebyście mnie dobrze zrozumieli :) Nie było to jedzenie wszystkiego co popadnie tylko po prostu folgowanie sobie 2-3 razy w tygodniu. W weekendy jakieś imprezy itp. Wiedziałem, że na pewno przytyje w tym okresie do 5 kg. Ogólnie od 2019 takich powrotów na dietę miałem 4. 

Wypadało to na okres wiosenny i potem zimowy. Jakoś najgorzej mi pilnować dietę w lato i na jesień. Natomiast powera do ćwiczeń największego mam jak zaczyna się wiosna i zima. 

Powiem szczerze, że za pierwszym razem trochę się bałem, że redukcja nie pójdzie tak jak w 2019 ale udało się praktycznie bezproblemowo. 

Fabryka Siły w 2022 efekty 

Klucz do sukcesu to to o czym Wam już kiedyś pisałem czyli : przestrzeganie diety i regularna aktywność. Jeżeli mamy plan działania, ułożoną dietę i zaczniemy go realizować to już po pierwszych dwóch tygodniach pojawią się efekty. 

Tak samo było za każdym razem w moim przypadku. W sumie u kulturystów też to działa podobnie tylko oni sami wiedzą jak ułożyć swoją dietę. Ja jeżeli się trochę zapuszczę to po prostu biorę sobie plan na 1-2 miesiące i wszystko wraca do normy. 

Nie zrozumcie mnie źle. Wiem, że zdrowe jedzenie jest najlepsze dla organizmy ale czasami każdy ma okresy, że chce trochę odpuścić. Tym bardziej, że nie dzieje się nic złego bo trwa to max 2 miesiące, a z odpowiednią pomocą szybko można wrócić do formy. 

Dla porównania mogę Wam wrzucić fotki. Znalazłem jakieś z 2019 sprzed 1 redukcji (chyba styczeń) , a na drugim foto macie z 11.02.2022 chyba. 



Jak widać przy dobrej diecie można wracać do formy dość często. Oczywiście nie jest to żadna super forma na zawody ale mnie wystarczy. 

Fabryka Siły w 2022 moja nowa opinia i co się zmieniło ? 

Zdecydowanie w panelu Fabryk Siły na duży plus jest opcja wymiany posiłków. Teraz możemy wymieniać składniki w diecie, którą otrzymaliśmy. Nie trzeba już robić tego ręcznie jak kilka lat temu tylko na stronie możemy to zmieniać. 

Przykładowo mamy na śniadanie 

Owsianka z jabłkiem, żurawiną i migdałami

Zobaczcie w jaki sposób możemy dokonać zmian :



Klikamy w ikonkę wymiany i poniżej wyskakują nam możliwe zamienniki z już wyliczoną gramaturą. Powiedzmy, że chcemy zamienić owsiane na jaglane. Jedno kliknięcie i gotowe.


I już mamy zatwierdzone jaglane w tym posiłku. W taki sposób możemy zmienić każdy składnik w daniu. 



Na przykład jabłko w tej owsiance i tak dalej.. 

Jest to bardzo fajne rozwiązanie na plus. Dawniej jak coś nie pasowało nam w diecie z Fabryki Siły to trzeba było ręcznie sobie to zamienić korzystając z tabeli wymienników. 



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Masa czy rzeźba ? co wybrać ?

Dieta z Fabryki Siły

Fabryka Siły trening w domu - jak wygląda